"Somiem en crear consciència col·lectiva que som una sola gran humanitat,

i que més enllà de les fronteres, el que realment importa és l’educació"

EDUCACIÓ DE QUALITAT

DESENVOLUPAMENT "BOTTOM-UP"

REDUCCIÓ DE LA DESIGUALTAT

ENS AJUDES?

Amb la teva ajuda podem aconseguir que més nens i nenes del poblat de Xitlhelani i Rhulani tinguin l'oportunitat d'assistir cada dia  un col·legi bilingüe de qualitat.

VULL FER-ME SOCI

ALTRES MANERES DE COL·LABORAR

JO SOM, TU SOM, ELLS SOM

HI XILO XINWE

La nostra visió

Creiem en l'educació com una eina clau per aconseguir canviar la realitat de nens i nenes de poblets de l'Àfrica subsahariana mitjançant l'educació bilingüe, fent visible resultats concrets per millorar la qualitat de vida d'ells/es i les seves famílies, creant així major esperança i compromís per reduir els nivells extrems de pobresa.

Consciència (principis/ética)

Apostem per un model de desenvolupament que ve de baix a dalt (bottom - up) i que ofereix una possibilitat d'educació a les famílies de manera progressiva.

Creiem en l'educació com el motor principal del desenvolupament que evita la dependència i que aconsegueix resultats en el present i en el futur.

Considerem que el desenvolupament és responsabilitat de tota la societat i més enllà de l'acció dels Estats i les seves polítiques públiques, les contribucions d'empreses a través de responsabilitat social o la implementació d'iniciatives de les Nacions Unides, no podem romandre passius en el nostre compromís ètic per contribuir a aquest propòsit.

Comunitat Amandla

Amb cada acció que fem sobre aquest bell planeta, fins i tot amb cada actitud i pensament, deixem una empremta, encara que no la vegem. Tantes de les nostres accions donen suport o generen iniquitat en la nostra societat. Apadrinar l'educació d'un nen és una forma de deixar una empremta millor...

Amandla_Logo_Landscape_Master.png