PROYECTO BECAS EDUCATIVAS

Somos una ONG que trabaja en terreno para cambiar vidas contribuyendo a la disminución de la pobreza en África subsahariana mediante la educación y el otorgamiento de becas para niños i niñas.

La Fundación Amandla entrega becas de escolaridad y transporte a niños en situación de vulnerabilidad social al noreste de Sudáfrica, específicamente en la provincia de Limpopo, la con mayores índices de pobreza en el país y donde nuestro fundador vivió durante dos años.

Comunidad Amandla

24 INFANTS dels poblats de Xitlhelani i de Rhulani, al nord de Sud-àfrica reben beques escolars. Tots cursen educació primària i secundària en els tres millors col·legis privats bilingües de la zona: Mahlahle, Holy Rosary School i Pfunanani Special School.

Les seves FAMÍLIES són els que amb tot l'esforç i dedicació sostenen l'educació de cada nen/a, en termes de vetllar per la seva assistència a les escoles i atorgar-los el suport necessari per a aquesta missió. Si bé moltes vegades no compten amb la possibilitat de cobrir les seves necessitats bàsiques (com accés a aigua potable o electricitat), el cor amb el qual es lliuren pels seus fills/es és crucial per al compliment dels objectius.

Els PADRINS/ES financen l'educació formal de cadascun dels nostres nens/es fins a l'ensenyament mitjà i amb el que aporten es cobreix les despeses de col·legi, transport i uniforme entre d'altres, tot directament relacionat amb l'educació dels petits

Els AMICS/GUES col·laboren mensualment amb diners per cobrir les despeses operacionals de la fundació, que permeten que les beques arribin als nens/es (impostos d'enviament de diners, comptabilitat, administració, enviament de voluntari/a en el terreny, etc.); així mateix, col·laboren donant el seu treball per cobrir alguna de les àrees de gestió i així reduir els costos.

El EQUIP XILE - SUD-ÀFRICA - ESPANYA està constituït per persones que en treballen diàriament en l'administració i execució directa de les diferents àrees de la fundació (Comunicacions, finances, administració, comunitats, àrea legal, coordinació en territori, disseny, etc.). Són els encarregats/des de dipositar directament la mensualitat escolar, assegurant que tots els diners que aporten els padrins/es van directament a la seva educació. I el més important són els responsables de crear el vincle permanent amb les famílies.

Todos juntos formamos la GRAN COMUNIDAD AMANDLA, y trabajamos para recordar que TODOS SOMOS UNO.